Veelgestelde vragen
Ha! Leuk dat je een vraag hebt, wij kunnen jou vast helpen.
Onderstaand vind je antwoord op veelgestelde vragen. Staat jou vraag hier niet tussen? Geen probleem! Neem contat met ons op via telefoon of e-mail.
-
Telefoonnummer
-
E-mailadres
Oei, is jouw product beschadigd?
Belangrijk is dat het artikel nog is verpakt, op deze manier weten wij dat het een transport fout is. Je kunt contact met ons opnemen per email of telefoon. Belangrijk is dat jij jouw ordernummer bij de hand houdt.
Zeker weten! Wij bezorgen door geheel Noord Nederland.
Geef in de winkelwagen tijdens het afronden van jouw bestelling aan dat je wilt bezorgen.
Bezorgen is uitsluitend Noord Nederland.
Wil je het product liever eerst bekijken? Geen probleem.
Wij leveren gratis samples, waarmee je het product van te voren kan bekijken, voelen en matchen in jouw woonruimte.
Oei, kan je niet meer inloggen? Geen paniek!
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Dan kan jij je wachtwoord via deze link resetten https://www.excluzon.nl/mijn-account/lost-password
Lukt het hierna nog niet? Neem dan contact met ons op via mail (info@excluzon.nl)
Je kan jouw bestelgeschiedenis terug vinden in jouw account.
Heb je geen account of wil je je jouw orderstatus weten? Hou dan je e-mail in de gaten. Wij houden jou op de hoogte per e-mail.